Rank prijsvraag!

Leuk bevonden
3
Heyy allemaal! Het duurt waarschijnelijk nog even maar toch doe ik een RANK GIVEAWAY!
Oke dit is wat je moet doen:
De bedoeling is dat je in de glazen bol in de toekomst kijkt!
De gene die het beste de rework voorspelt (gamemodes lobby ranks en dat soort dingen) krijgt de rank diehet zelfde kost als 1 maand gold rank ;)
Maar als je iets voorspelt terwijl er al een sneakpeak is geweest telt het niet. Dus voorspellen VOOR de sneak peaks ;)
Ohja staff mag niet mee doen omdat die het (waarschijnlijk al weten) de gene die het het best weet krijgt de rank dus GOOD LUCK!!
(Voor de staff: niks verklappen he :D. )

Arshaad_73

Bouwer
Leuk bevonden
523
Ik denk dat er een Epische standbeeld van mij en hans in de lobby komt (#teamderp) dat we koekjes gaan eten in elke gamemode en dat er ranks komen! Zie zo dat is mijn voorspelling (ofc doe ik niet mee maar kwil zien of mijn droom uit komt x)!)

Leuk bevonden
24
Ik denk dat de games dodoclicker (sneakpeek xD), magie survival (we all know), WitchWars (mijn droom), Skyblock (bestplayedgame2k17-2k18), skylegends(oldskooool) en ceative (to-make-creative-kids) komen. Ik denk dat er een giant lobby komt waar je leuk met elytra kan rond vliegen en parcouren waar een heel groot dodocraft bord en een dodo-eggg staan. en met kerst, pasen en Halloween worden er head speurtochten georganiseerd! en iedereen op de laptop gaan lellie players ownen en en… vast nog meer dingen xD. er komt slowfalling in witchwars. en er komen knight events alleen als dodo streamt en ingame meet and greets. en er komen bots die hoofdletters in mijn text zetten en die spelfouten verbeteren :P

Ik wil wel een rank xD k wil Lukadcf heten maar k heb n super rare skere stomme naam omdat xbox je 10 euro laat betalen om je naam na 1x te veranderen :(
Lukadcf#2696 dis mijn discord voor als ik win. waar nu veel kans voor is omdat dit de 1e reactie is die kans maakt lmao

Leuk bevonden
6
Ik denk dit is zelfbedacht dat knigts en licky legends sowieso terugkomen maar dat dodoparty ook weer komt opdagen ik denk ook dat er geen witch wars meer komt en ik typ andere keer verder

Leuk bevonden
6
Ik denk dit is zelfbedacht dat knigts en licky legends sowieso terugkomen maar dat dodoparty ook weer komt opdagen ik denk ook dat er geen witch wars meer komt en ik typ andere keer verder
Ik denk ook dat sky wars ofzo misschien wel komt maar dat sky block weggaat verder weet ik niet echt iets maar ik denk dat dit er nog ook is dat je je skin kan aanpassen enzo

Leuk bevonden
26
Ik denk dat er Skyblock, Creative, Lucky Legends, Dodo Clicker en Magie Survival komt.
Denk ook wel dat ik te laat ben :lmao::lmao:

Bovenaan