Sollicitaties voor Helper, Bouwer, Developer en Designer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erphion

Administrator
Leuk bevonden
1.396
Hallo! :biggrin: Vind jij het leuk om achter de schermen van een Minecraft server te werken, mensen te helpen, hackers op te sporen of te bouwen? In deze post leg ik uit hoe je een perfecte sollicitatie schrijft.

Als je zometeen een sollicitatie aanmaakt, vragen wij als eerste om persoonlijke informatie. Hierin vragen we om je naam, Minecraft naam, leeftijd (liefst 14+) en contactgegevens. Hierna volgen een aantal algemene vragen, hierin proberen wij een zo duidelijk mogelijk beeld te krijgen van o.a. jouw beschikbaarheid, ervaring en motivatie. Het is belangrijk dat je een zo uitgebreid mogelijk antwoord geeft op de algemene vragen, hoe meer informatie erin staat, hoe beter wij een beeld kunnen schetsen.

Helper
De Helper rank valt onder het staff-team; dit is de 'test rank' voor uiteindelijk een promotie naar Moderator. Als Helper behandel je vragen van spelers en zorg je ervoor dat de door ons gestelde regels niet worden overtreden door spelers. Het is belangrijk dat je goed weet hoe je met (moeilijke) situaties om kunt gaan, en hier ook te allen tijde professioneel blijft.
Ik speelde al een tijdje op DodoCraft en merkte dat de sfeer in het staffteam geweldig is, dit gaf mij de reden om te solliciteren. Als nieuw lid word je met open armen ontvangen en hoor je meteen bij de groep. De gezelligheid en openheid naar elkaar vind ik heel fijn. Maar wat ook super is, is dat je de mogelijkheid hebt om door te groeien en je jouw specialiteiten en creatief vermogen kan inbrengen en er voldoende support is om steeds beter te worden.

Marilein, Voske98 - Senior Moderator
Klik hier om te solliciteren voor Helper.

Bouwer

Als Bouwer bouw je de lobbies en maps die voor onze gamemodes over het gehele netwerk heen gebruikt worden. Naast het hebben van een brein vol met creativiteit, is het als Bouwer ook belangrijk dat je flexibel bent: in sommige periodes is er een stuk meer te doen dan een andere periode.
In real-life ben ik een ontwerper en bij DodoCraft bouw ik en leid ik het bouwteam. Ik vind het heel erg leuk om dingen te creëren omdat je de speler ervaring naar een hoger niveau kan tillen door mooie bouwwerken te maken, die erg gewaardeerd worden door spelers. Toen ik begon met bouwen was ik nog redelijk nieuw binnen de professionele bouwwereld. Door feedback van andere bouwers en door veel te oefenen ben ik steeds beter geworden. Alle positieve reacties van spelers zijn super motiverend.

Maurice, Romados - Bouwleider
Klik hier om te solliciteren voor Bouwer.

Developer

Developers zijn continu bezig met het ontwikkelen van nieuwe systemen en minigames. Hierdoor is het ook heel erg belangrijk dat je een goede beheersing hebt over (in ieder geval) Java. Een probleemgerichte aanpak is cruciaal: "Wat is er mis en hoe repareer ik dat?". Het is fijn meegenomen als je out-of-the-box denkt en creatief bent. Wij geven voorkeur aan mensen van 18 jaar of ouder.
Mijn ervaring als Developer is zeer positief. Ik werk samen met een super team en door de goede begeleiding leer ik snel veel nieuwe dingen. Mijn codeer skills - met name Java - zijn in korte tijd heel veel verbeterd.

Ward, Curos97 - Senior Developer
Klik hier om te solliciteren voor Developer.

Designer

Als Designer maak je designs die over alle platformen van DodoCraft worden gebruikt. Zo kan je bezig zijn met getekende afbeeldingen maar ook met 3D models die het spel voor iedereen verrijken. Creativiteit en kennis van Editor Software(s) of Blockbench / Cubik is erg belangrijk.
Ik ben als Designer bij DodoCraft begonnen. Omdat je snel goede feedback krijgt van andere designers leer je in korte tijd veel nieuwe dingen bij. Ook zijn de positieve reacties heel erg motiverend als je designs in-game tot leven komen.

Wannes, Wannoes - 3D Designer
➜ Momenteel gesloten.

:exclamation:
Natuurlijk is het ook belangrijk dat je goed in teamverband kan werken. Of je nou een Helper, Bouwer, Developer of Designer bent, je werkt altijd samen met andere mensen.

Wanneer wij geïnteresseerd zijn in jou neemt een van onze leidinggevende medewerkers contact met jou op via Discord. Deze medewerkers kunnen herkend worden aan hun Bouwleider, Senior, Administrator of Eigenaar tag. Deel geen gegevens met andere mensen en deel ook nooit adres- en of bankgegevens, zelfs niet met onze medewerkers.

:warn: Een sollicitatie is afgeschermd voor normale spelers om gegevens te beschermen. Nadat een sollicitatie is afgekeurd, mag je na 3 weken opnieuw een sollicitatie plaatsen. Sollicitaties die binnen deze tijd zijn geplaatst of geschreven zijn door andere personen worden niet bekeken en direct afgekeurd.

Bedankt voor het lezen van mijn bericht, heel veel succes met solliciteren! :blush:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan